
Keď sa niečo kazí, tak väčšinou poriadne. Keďže tento víkend som si prežil svoju pokrovú nočnú moru v realite, tak aby toho nebolo málo, predvčerom sa mi pokazili nové sluchátka.
Prestalo hrať pravé sluchátko. Odišiel asi nejaký kontakt, pretože keď človek naňho pritlačil, tak chvíľami hralo. Včera som si teda zavolal na Apple infolinku, čo s tým. Mali otvorené aj včera, ale z neba padala voda a len cestou z obeda som zmokol do nitky, takže som to odložil na dnes.
Chlapík na infolinke mi oznámil, že napriek tomu, že to nie je Apple produkt, ale predali mi ho oni, tak ho prijmú a pošlú do Bose na reklamáciu.
Prišiel som teda dnes po škole do Apple. Mal som blok, sluchátka a obal na ne. Káble a manuály som nechal doma. Chlapíkovi, ktorý víta zákazníkov som vysvetlil ako sa veci majú, že som kúpil tieto sluchátka 9. marca a že jedno prestalo hrať.
Chlapík ma poprosil o blok. Pozrel, zahmmmkal a na chvíľu sa ospravedlnil. Stiahol ku mne okoloidúceho supervisora, vysvetlil mu situáciu.
Funguje to tu tak, že zákazník môže do 14tich kalendárnich dní priniesť produkt, s ktorým je nespokojný a oni mu ho za niečo iné vymenia alebo vrátia peniaze v istých prípadoch.
Táto lehota bohužiaľ uplynula, v mojom prípade 23. marca. Supervisor sa na to pozrel a hovorí, že nie je to tak dávno od uplynutia tejto lehoty a aby som nemusel cestu merať dvakrát, tak mi ich proste vymenia kus za kus akože v tejto lehote a tie moje vybavia oni s Bose.
WOOOOOOOOOOW
Woooow ten apple servis je ozaj nieco . . . az na tie slucháka tie asi nestoja za moc keď sa tak rýchlo pokazili . . . Boy, užívaj si dobrý seris . . . lebo u nás bude pýtať servisák od teba okrem bloku ešte aj overenú kópiu rodného listu predavača, ktorý ti tie bohovské sluchátka predal. To potom bude "Woooooooow, kua" ! O.K. berem, jedna nula pre apple servis. H.
OdpovedaťOdstrániťTa info tabuľa "ONE WAY", to snáď nepatrí chodcom. Alebo áno ?
OdpovedaťOdstrániť